Acasa > Companie > Noutati

Noutati

  • 27 Februarie 2019

    Noua echipa de management FIVE'S

    Buna ziua si bine v-am gasit,

    Suntem bucurosi sa impartasim cu voi extinderea si diversificarea echipei de management a companiei FIVE’S, dorindu-ne sa contribuim la imbogatirea profesionalismului nostru in domeniul in care activam. Intentia noastra este sa continuam dezvoltarea in linie cu viziunea si leadershipul companiei, pentru a ajunge cat mai aproape de nevoile voastre si diversificarea portofoliului de servicii si echipamente.

    Asadar, echipa de management FIVE’S a crescut prin implicarea activa a celor trei actionari: Sorin Danescu, Bogdan Kisescu si Ionut Dolanescu (Managing Partners), care vin cu experiente de peste 25 de ani in productia, creatia si managementul evenimentelor.

    Pentru ca noi credem intr-un model de business care evolueaza adaptat noilor provocari tehnologice, diversitatii consumatorului final, inovatiilor venite din strategiile de comunicare si branding, bugetelor dar si nevoilor oamenilor care formeaza echipa, suntem angajati cerintelor voastre de a lucra impreuna pentru reusita evenimentelor pe care vi le propuneti in acest an.

    Calitatea relatiei cu voi este una dintre prioritatile noastre de top, de aceea ne dorim sa stabilim o intalnire in viitorul apropiat si sa vedem cum am putea colabora cu succes mai departe.

    Cu apreciere si incredere,

    Sorin Danescu, Managing Partner Five’s

  • 08 Septembrie 2017

    Creativitatea evenimentelor de la Premiile FIBRA este pusa in scena de Five's

    Creativitatea nu apartine nici pe departe catorva domenii de activitate. Creativitatea reprezinta, in esenta, solutia unei probleme sau a unui demers. Si nu e straina de domeniul productiei de evenimente.

    A fi creativ in activitatea noastra de producatori tehnici de evenimente presupune invatare continua pentru a genera idei si solutii tehnice inedite pentru set up-ul unui eveniment, care trebuie sa raspunda unor asteptari reale. Evenimentul creeaza premisele interactiunii directe cu consumatorul, iar cunoscand ce este posibil din punct de vedere tehnic, creativitatea devine extrem de personala si adaptata la context.

    Imaginea de ansamblu este si ea deosebit de relevanta: credem ca un concept bun de eveniment are la baza concluziile unor studii aprofundate de marketing, statistici din care sa reiasa in ce masura dimensiunea pietei si a nevoii justifica organizarea acestuia. Cu alte cuvinte, intreaga fundatie a unui eveniment sta pe mana unui producator tehnic care, in functie de brieful primit si instrumentele pe care le are la dispozitie, poate face un spectacol in toata regula dintr-o suma de schele, ecrane, instalatii si efecte speciale. Exact ce ti-ai putea dori, sa zicem, pentru un festival local de creativitate aflat la a doua editie.

    Dar mai intai a fost episodul-pilot. Primul FIBRA s-a petrecut in luna mai a anului trecut; timp de 4 zile am avut o serie de talks, conferinte, dezbateri, proiectii, 8 creativi internationali din toata lumea veniti in vizita si o gala de premiere prelungita intr-un after party.

    Debutul a fost bine primit, iar la orizont se vede un intreg sezon; dar deocamdata ne concentram pe al doilea episod. Iar FIVE's International ramane, ca si anul trecut, partenerul tehnic al evenimentului de pe 16 si 17 noiembrie.

    Suntem incantati ca acest proiect continua si ne face placere sa aducem si noi o parte din creativitatea tehnica pe scena acestui festival.

    Prin prisma parteneriatului FIVE’S - FIBRA, putem contribui si noi la dezvoltarea industriei creative, mai ales atunci cand discutam de bunele practici in organizarea de evenimente, de provocarile organizarii, riscurile si siguranta la evenimente.

    Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

    Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.

    Intrunind peste 20 de ani de experienta si un portofoliu diversificat de echipamente (sunet, lumini, scenotehnica, video, pirotehnie, efecte speciale etc), FIVE's este lider pe piata segmentului corporate din Romania, gestionand peste 500 de evenimente anual la nivelul Romaniei, Bulgariei, Serbiei si Moldovei. Din 2016, in urma unui proces de evaluare, FIVE's a devenit singura companie din Romania membra a AV Alliance, asociatie globala din domeniul organizarii de evenimente, prezenta in peste 47 tari de pe toate continentele.

  • 31 Martie 2017

    Five’s , partener strategic al primei Gale Superkombat transmisa la CBS Sports Network

    Prima gală Superkombat transmisă de celebrul post american CBS Sports Network va avea loc pe 7 aprilie la Pavilionul Central al complexului Romexpo din București, a anunțat promotorul Eduard Irimia.

    ''Ca urmare a parteneriatului strategic semnat cu Five's International, cu siguranță, la această gală vom avea parte de un standard de producție la cel mai înalt nivel. Va depăși Grand Prix-ul K-1 din 2010 și tocmai de aceea am ales Romexpo. Este o mândrie că am reușit să ducem un produs românesc să fie transmis și în America, iar asta nu face altceva decât să ne ambiționeze să muncim și mai mult'', a precizat oficialul.

    Gala va programa 11 meciuri, dintre care 4 eliminatorii la categoria grea pentru marea finală a anului.

    Evenimentul, la care vor participa luptători din România, Elveția, Australia, Grecia, Polonia, Spania, Marea Britanie și Maroc, va beneficia de cea mai mare producție de televiziune la o gală de sporturi de contact din România din ultimii 15 ani, potrivit organizatorului.

  • 02 Martie 2017

    Superkombat anunta un nou partener strategic, Five’s. Primul eveniment impreuna este pe 12 martie

    Bucuresti, 1 martie – Superkombat, lider European in kickboxing, anunta cu mandrie parteneriatul strategic cu Five’s, membru al AV Alliance. Aceasta colaborare va plasa promovarea Superkombat la un nou nivel in ceea ce priveste expunerea mediatica.

    Acesta este al doilea partneriat incheiat de Superkombat anul acesta dupa contractul cu CBS Sports Network pentru a difuza 6 evenimente in 2017. “In peisajul media actual, este mai important este sa poti crea parteneriate cu oamenii potriviti. Suntem foarte multumiti de acest parteneriat nou. Five’s este una din cele mai mari companii de productie din Europa, ceea ce ne va ajuta sa crestem productia TV la nivel global. Primul eveniment comun va avea loc pe 12 martie la Beraria H din Bucuresti”, a declarat Eduard Irimia, presedinte Superkombat. Ca urmare a parteneriatului, primul eveniment va avea loc la Beraria H, in Bucuresti, duminica, 12 martie, la ora 19:00 CET si va fi difuzat live pe Fight Box HD. Castigatorii serii vor ocupa un loc pentru primul World Grand Prix al anului, programat pe 7 aprilie, care va putea fi vizionat si pe CBS Sports Network.

    Avand sediul in Bucuresti, Five’s detine 20 de ani de experienta, mai mult de 500 de evenimente pe an si este membru AV Alliance, o asociatie internationala cu 75 de membri din 48 de tari. “Impreuna vom realiza lucruri marete. Vom visa lucruri marete, vom stabili teluri si vom actiona”, a mai declarat Irimia.

    In meciul cap de afis al serii, Sebastian Cozmanca, un star in ascensiune, il va infrunta pe Simon Ogolla, campionul norvegian la Muay Thai. Celalalt eveniment cap de afis va prezenta categoria semigrea, intre Mihaita Golescu si Robert Constantin, fost campion la skandenberg. Nu vor lipsi nici eroi precum Eduard Chelariu si Adelin Mihaila

  • 01 Martie 2017

    Five’s devine producatorul tehnic al Galelor Superkombat

    Five’s asigura productia tehnica de top, atat pentru Galele Superkombat organizate la nivel national cat si pentru cele organizate la nivel global. Va asteptam la prima gala din 2017, in data de 12 martie, la Beraria H din Bucuresti.

    Incepand cu acest sezon, galele Superkombat vor putea fi urmarite inclusiv peste ocean, ca urmare a contractului semnat de promotorul Eduard Irimia cu gigantul american CBS. „Acum, pe 12, o parte dintre sportivii români au sansa sa isi traiască visul american. Castigătorii isi vor obtine locul pentru galele transmise de CBS Sports. Nu vor lipsi veterani precum Mihaita Golescu si Sebastain Ciobanu, dar nici noi eroi precum Eduard Chelariu si Adelin Mihăilă”, a anuntat Eduard Irimia, care a prezentat si locul de desfasurare al confruntarilor, capacitatea salii fiind de aproximativ 1.200 de locuri.

    Totodată, oficialul Superkombat a dezvăluit că evenimentul va beneficia si de o premiera din punct de vedere al productiei, ca urmare a unui nou parteneriat tehnic. „Cu siguranta, Superkombat va trece la un nou nivel, avem un upgrade de productie odată cu parteneriatul semnat cu Five's, din reteaua AV Alliance, care va putea permite la nivel global accesarea productiei de top in orice colt de pe planeta. Experimentul va fi pe 12 martie. Totul va semana cu acele gale K-1 care se organizau in Japonia in urma cu cativa ani. Cu siguranta, va fi un eveniment de neratat”, a mai spus promotorul.

    Cu 500 de evenimente gestionate anual, Five’s International este lider în domeniul productiei tehnice de evenimente corporate şi cel mai mare angajator din România în acest domeniu. Compania detine o echipă de productie specializata cu expertiza internationala care poate asigura coordonarea integrata a oricarui tip de eveniment indoor sau outdoor. In anul 2016, in urma unui proces de selectie si evaluare, Five’s a devenit singura companie din Romania membră a AV Alliance, cea mai importanta asociatie globala in domeniul productiei de evenimente. AV Alliance este o asociatie internatională fondata in Elvetia si respecta regulamentele, normativele si standardele Uniunii Europene, asociatia fiind alcatuita din 75 membri si este prezenta în peste 47 tari de pe toate continentele.

  • 09 Februarie 2017

    Five’s - inovatia in evenimentele corporate

    Incercam sa ne indreptam mereu atentia catre tot ce este nou si in trend, iar pentru a depasi asteptarile clientilor ai nevoie sa aduci constant acel ingredient care genereaza efectul de wow.

    Organizam un numar semnificativ de evenimente pe an, dar fiecare eveniment aduce ceva unic, te obliga sa devii mai bun, mai creativ, iar in compania Five’s toate aceste lucruri sunt posibile gratie unei echipe integrate de specialisti.

    Un eveniment corporate reusit are la baza o alegere inteleapta a locatiei, o puternica prezenta digitala si sociala, un design de eveniment inedit si o gandire strategica in selectia tehnologiei potrivite evenimentului.

    Interactivitatea sustinuta de tehnologie ramane un must have in industria de evenimente, cele mai noi tendinte din domeniu in anul 2017 indreptandu-se catre supertehnologie, realitate virtuala, experiente senzoriale. Noile inovatii din domeniu reprezinta ceea ce generatiile anilor ’80 si ’90 au visat si au vazut doar in filme: de exemplu, realitatea virtuala amplifica atat de mult evenimentul, incat reuseste sa pastreze interactiunea si interactivitatea chiar si atunci cand participantii sunt la kilometri distanta.

    In ultimul an, streaming-ul live din drona a evoluat foarte mult. Dronele care detin camere 4K si au posibilitatea de a face streaming live pe diferite canale media reprezinta instrumente puternice de implicare a publicului, contribuind la crearea unei experiente captivante, ca si in realitatea virtuala.

    Cresterile solutiilor high tech din industria de evenimente au fost intotdeauna cuantificabile si palpabile. Ori de cate ori un echipament este asociat si cu o tehnologie inovatoare, evenimentul capata o alta dimensiune. Anul 2017 va fi anul in care tehnologia tangibila cu acces offline va face valuri in aceasta industrie. Experienta virtuala totala va rezona din ce in ce mai mult cu diferite generatii de participanti la eveniment. Touchable tech reprezinta solutii simple care fac apel la cele cinci simturi, altele decat cele care ne obliga sa ne concentram doar asupra noastra intr-un mod singular.

    Aceasta tehnologie reuseste sa creasca gradul de implicare a participantilor la eveniment, atingerea devenind astfel o experienta mult mai importanta decat cititul sau vorbitul, facand apel mai mult la inimile decat la mintile participantilor.

    Intr-o lume in care totul se schimba atat de rapid, diversitatea pe care o aduci in eveniment devine o necesitate. Diversitatea reprezinta dezvoltarea acestei industrii, inseamna schimbarea comportamentului participantilor la eveniment prin intermediul solutiilor interactive pe care le propunem.
    Five’s gestioneaza peste 500 de evenimente pe an, de la spectacole de teatru si opera pana la concerte in aer liber si evenimente corporate.

  • 27 Ianuarie 2017

    Five's sustine un workshop cu echipamente de lumini marca SGM

    Marti, 31 ianuarie 2017, incepand cu ora 11.00, FIVE'S organizeaza la sediul din Bulevardul Timisoara 173 un workshop dedicat posibilitatilor designului de lumini prin prisma noilor echipamente profesionale SGM. Evenimentul se adreseaza tehnicienilor si designerilor de lumini, arhitectilor, urbanistilor, reprezentantilor firmelor de rental si tuturor celor interesati sa se specializeze in domeniul light designului.

    Specialistii invitati la workshop sunt reprezentanti ai teatrelor, arhitecti si designeri de lumini.

    Light designul este un element care poate completa, si chiar diferentia, atmosfera unui eveniment, fie ca e vorba de concerte, festivaluri sau evenimente corporate.

    Workshop-ul va debuta cu o componenta teoretica, in cadrul careia un reprezentant al companiei SGM va prezenta caracteristicile si avantajele echipamentelor premium de lumini indoor si outdoor SGM. Participantii vor putea testa, apoi, aparatele intr-o zona special amenajata cu echipamente de lumini pentru scena, intr-o sectiune practica a workshop-ului. La finalul prezentarii, va avea si o sesiune de Q&A si networking.

    Dincolo de focusul pe posibilitatile designului de lumina, workshop-ul va adresa si iluminatul arhitectural, odata cu echipamentele profesionale specializate in acest sens. Unul dintre diferentiatorii acestui tip de echipamente este tehnologia IP 65, care face ca echipamentul sa functioneze la parametri normali in decursul oricaror intemperii (conditii de praf, apa, ninsoare).

    Pentru participare, asteptam mailurile dumneavoastra pe adresa de email office@fives.ro

     

  • 11 Noiembrie 2016

    Five's asigura design-ul tehnic la Zilele Biz

    In perioada 14-18 noiembrie, la Hotel Novotel, Bucuresti, Five’s va asigura design-ul tehnic pentru evenimentul Zilele Biz. Astfel, Five’s va contribui la reusita acestui eveniment cu un set-up impresionant de lumini, sunet, scenotehnica si video.

    Aflata la editia a 15-a, Zilele Biz se desfasoara pe parcursul a 5 zile, de luni pana vineri, si va avea speakeri pe urmatoarele teme: antreprenoriat, inovatie, management, CSR, Media & Marketing.

    Detalii despre program, speakeri si inscrieri gasiti pe www.zilelebiz.ro .

  • 04 Octombrie 2016

    Avem ceva pentru tine si urmatorul tau eveniment

    Evenimentele corporate inregistreaza o evolutie ascendenta in prezent, iar clientii isi doresc strategii noi de comunicare pentru a se diferentia de concurenta.

    Astfel, Five’s, lider pe piata segmentului de evenimente corporate, lanseaza azi o provocare organizatorilor din Romania, prin care acestia pot transmite semnalmentele evenimentului pe care doresc sa il realizeze – concept, obiective, resurse disponibile, urmand ca Five’s sa raspunda cu o schema de eveniment tehnic.

    Ce este designul tehnic? 

    Nu doar un cuvant trendy, ci un proces care traduce obiectivele clientului in specificatii exacte ale necesarului tehnic de care acesta are nevoie pentru ca evenimentul pe care-l organizeaza sa fie un succes.

    Adica vom pune in perspectiva contextul cu posibilitatile pe care clientul le are la dispozitie, in termeni de: analiza a nevoilor tale si posibile locatii de desfasurare a evenimentului, dezvoltarea unui set-up tehnic armonizat cu ideea si participantii event-ului, design de lumini si show-uri de visuals, analiza de risc si personalul tehnic necesar.

    Totul pentru atingerea obiectivelor cu ajutorul resurselor de care clientul dispune.

    In calitate de producator tehnic de evenimente, Five's ofera servicii tehnice complete: consultanta tehnica, planificarea si implementarea evenimentului cu ajutorul echipamentelor profesionale de scenotehnica, sunet, lumini si video si a echipei comerciale si tehnice dedicata.

    Scrie-ne cateva cuvinte despre conceptul evenimentului pe care-l vei organiza in perioada urmatoare pe adresa comercial@fives.ro si iti vom raspunde cu detalierea proiectului pe tot ce inseamna partea tehnica necesara evenimentului tau. Poti beneficia de designul tehnic gratuit pana la data de 30.11.2016.

  • 16 Septembrie 2016

    Five's, creative partner pentru spectacolele Parsifal la Ateneu

    Five’s este creative partner pentru evenimentele PARSIFAL LA ATENEU care vor avea loc pe 7 si 8 octombrie 2016, contribuind cu un set-up impresionant de lumini, sunet si scenotehnica.

    Aceste spectacole reprezinta un concept nou şi unic atat in Romania, cat si in lume. Ele prezintă creatia lui Wagner intr-un spectacol in care publicul se află în mijlocul actiunii si care imbina componentele muzicale (orchestră, cor, solisti) cu elemente de teatru complexe (lumini, decor, costume, efecte speciale vizuale şi de sunet), folosind caracteristicile acustice si arhitecturale ale Ateneului.

    Detinand o vasta experienta in ceea ce priveste realizarea de proiecte artistice de renume, Five’s va concepe un set-up scenotehnic inedit, constand in 2 scene suprapuse. Un pod construit peste scena principala, unde se afla corul, va asigura trecerea pe o alta scena, unde vor fi prezentate momentele de balet si de dezvelire a graalului. Totodata, Five’s realizeaza un show complex de lumini, care va pune in valoare corul din foaier si pe cel amplasat in sala, impreuna cu spectatorii. Pentru sonorizarea intregului spectacol va fi utilizat un sistem de sunet performant marca Synco / Martin Audio.

    Echipamentele folosite de Five’s vor fi: lumini inteligente SGM Six-Pack, GLP Impression 120RZ, Varilite VL3500Q Spot, Clay Paky Sharpy, controlate de comanda de lumini Grand MA 2 Full Size; sunet Synco / Martin Audio W8LC; podium customizat.

    Proiectul PARSIFAL LA ATENEU a fost lansat în luna mai 2015 de catre Fundația Romana pentru Excelență in Muzica, in parteneriat cu Filarmonica “George Enescu”, cu ocazia a 100 de ani de aniversare a debutului acestei opere in Romania, sub bagheta lui George Enescu. In octombrie, marcand deschiderea de gala a stagiunii de concerte la Ateneu, acest partneriat a fost reinnoit si, impreuna cu dirijorul Christian Badea.

     

  • 01 Septembrie 2016

    Five’s a devenit singura companie din România membră a AV Alliance

     In 2016, in urma unui proces de selectie foarte amanuntit ce a inclus si o inspectie din partea comisiei de evaluare, Five’s a devenit singura companie din România membra a AV Alliance, cea mai importanta asociatie internationala in domeniul organizarii de evenimente.

    AV Alliance este o asociatie internationala fondata in Elvetia, care respecta standardele Uniunii Europene si ale Germaniei.

    Asociatia este alcatuita din 75 membri din 47 tari de pe toate continentele totalizand 103 puncte de lucru. La nivel anual, numarul mediu de proiecte desfasurate de membrii aliantei se ridica la peste 100.000.

    Alianta vine in sprijinul clientilor multinationali si trans-globali, ajutandu-i pe acestia sa identifice cel mai potrivit partener tehnic pentru evenimentul lor, având totodata garantia profesionalismului si a calitatii serviciilor accesate.

    AV Alliance admite numai companiile care respecta standardele stricte de calitate, iar prin selectarea stricta si supravegherea membrilor sai, alianta garanteaza practic clientilor operativitatea si calitatea serviciilor partenerilor sai.

    In calitate de membru al Aliantei, Five’s este capabil sa ofere cele mai bune servicii la cea mai inalta calitate:

    • Inchiriere echipamente profesionale de sunet, lumini, video in cadrul evenimentelor organizate: evenimente corporate, artistice, sportive, concerte si spectacole live;
    • Capacitatea de a oferi si de a sustine ofertele tehnice in limba engleza;
    • Dispunere de specialisti care pot asigura suportul tehnic si pot comunica in limba engleza;
    • Garantarea calitatii serviciilor si a profesionalismului;
    • Dispunere de depozit propriu, in care echipamentele sunt depozitate corespunzator;
    • Detinerea propriei flote de vehicule cu care se asigura transportul personalului tehnic la eveniment si al echipamentele profesionale;
    • Detinerea de certificate de calitate si conformitate aliniate la legile Uniunii Europene pentru toate echipamentele utilizate;
    • Portofoliu de proiecte care constituie referintele notabile ale activitatii Five’s.

     

  • 20 Iunie 2016

    FIVE'S este partenerul tehnic al Campionatului National de Drift 2016

    Cel mai mare concurs de drift din Europa de Est, desfasurat in data de 25 si 26 iunie, in jurul Palatului Parlamentului din Capitala i-a adus la start pe nu mai putin de 65 de piloti profesionisti din Romania, Ungaria, Bulgaria, Turcia, Ucraina si Polonia, bolizii insumand peste 30.000 de cai putere.

  • 24 Martie 2016

    FIVE’S pune creativitatea romaneasca sub lumina reflectoarelor. La Premiile FIBRA

    In cadrul Festivalului local de creativitate, Five’s a avut placerea de a oferi un spectacol tehnic si creativ pe masura.

    Din aceasta postura, FIVE’S si-a pus experienta de peste 20 de ani la bataie pentru a construi un spectacol scenotehnic, de sunet si lumini, menit sa puna reflectoarele pe cele mai creative si curajoase companii din ultimii doi ani.  

Solicita o intalnire

Convinge-te de know-how-ul nostru si solicita acum o intalnire. Vom descoperi impreuna cea mai buna solutie pentru proiectul tau.

Doresc o intalnire

© 2024 by FIVE’S International