Acasa > Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate

NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE

 

Ultima revizuire: 26 Martie 2019

 

Cine suntem?

 

Compania FIVE’S INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul în București, Bd. Timișoara nr.173, sector 6, RO-061327, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr.J40/1491/1998, Cod Înregistrare Fiscală RO 10239820, este operatorul datelor cu caracter personal pe care ni le transmiteți și răspunde de datele dvs. in conformitate cu legislația aplicabilă privind protectia datelor („Operatorul” sau „noi” sau „Five’s”)

 

Această notificare descrie informațiile personale pe care Operatorul le colectează despre dvs., de ce le colectăm, cum le folosim și când le împărtășim cu terțe părți. Menționăm și modul în care prelucrăm informațiile pe care ni le furnizați sau cele pe care le colectăm în legătură cu dvs. atunci când vizitați sediul nostru și experiențele noastre online - website-ul www.fives.ro, prin care puteți solicita o întâlnire pentru a beneficia de serviciile și produsele noastre: (1) producție evenimente (corporate, promovare prin spectacole, conferințe de vânzări și presă, lansări de produse și servicii, gale și evenimente CSR); muzica live (festivaluri de muzica, concerte); evenimente artistice (spectacole de teatru, opera și musical); forumuri, seminarii și târguri; competiții sportive; și (2) vânzare echipamente (lumini, sunet, video, scenotehnica, pirotehnice și efecte speciale). De asemenea, indicăm și alegerile pe care le puteți face cu privire la modul în care folosim informațiile dvs. personale și completează orice alte informații pe care le-ați furnizat în alte circumstanțe.

 

Prezenta notificare de confidențialitate a fost redactată luând în considerare aspectele stabilite de prevederile legislației europene si naționale în vigoare, respectiv Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 679/2016 („GDPR”), Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a GDPR și/sau cu orice alte decizii pe care le poate emite Autoritatea Națională de Supraveghere a Protecției Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) în calitate de autoritate de supraveghere privind protecția datelor cu caracter personal.

 

Dezvoltarea continuă a tehnologiei, modificările serviciilor noastre sau situația juridică, precum și alte motive pot necesita ajustări ale politicii noastre privind protecția datelor. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a modifica în orice moment această declarație privind protecția datelor și vă cerem să vă informați în mod regulat despre starea actuală. Puteți afla dacă notificarea de confidențialitate s-a modificat, verificând data revizuirii care apare mai sus.

 

Dacă aveți întrebări cu privire la Notificarea de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați așa cum este descris în secțiunea intitulată "Cum ne puteți contacta?" de mai jos. 

  1. Care sunt categoriile de persoane vizate?
  2. În ce scopuri vă prelucrăm datele cu caracter personal?
  3. Care sunt temeiurile legale pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal?
  4. Ce tipuri de date colectăm și sursa acestora? Alte informații importante.
  5. Ce altfel de date mai colectăm?
  6. Cum vă utilizăm datele cu caracter personal?
  7. Cât vă stocăm datele cu caracter personal?
  8. Unde vă transmitem/transferăm datele cu caracter personal?
  9. De ce ați primit un e-mail de marketing după ce ați achiziționat servicii sau produse de la noi?
  10. Ce se întâmplă dacă participați la evenimentele organizate/susținute de Five’s?
  11. Cum se utilizează informațiile dvs. pentru publicitatea comportamentală sau orientată și ce opțiuni aveți?
  12. Ce se întâmplă dacă folosiți diferite dispozitive pentru a vizita website-ul www.fives.ro?
  13. Cum puteți accesa sau modifica datele dvs. cu caracter personal pe care ni le-ați transmis?
  14. Cum protejăm datele copiilor?
  15. Ce măsuri de securitate am adoptat?
  16. Ce este phishing-ul?
  17. Ce link-uri către alte website-uri avem?
  18. Cum ne puteți contacta?
  19. Ce drepturi aveți?
  20. Cum puteți depune o plângere la autoritatea privind protecția datelor?
  21. Actualizarea acestei declarații. Notificări.

 

  1. CARE SUNT CATEGORIILE DE PERSOANE VIZATE?

 

Exista diferite categorii de persoane vizate, în funcție de calitatea pe care acestea o au in raporturile cu Five’s, noi prelucrând datele persoanelor vizate în diferite scopuri de prelucrare, întotdeauna în baza unui temei legal, astfel:

 

  • vizitatorii fives.ro, persoanele anonime, care doar accesează și navighează website-ul nostru;
  • utilizatorii fives.ro, clienții persoane fizice sau reprezentanții clienților persoane juridice, care solicită o întâlnire în vederea achiziționării unor servicii și/sau produse oferite de către Five’s (prin utilizarea formularului „solicită o întâlnire”); plasează o comandă (prin utilizarea formularului „solicitare detalii comandă”); înregistrează diverse solicitări prin utilizarea unuia dintre canalele de comunicare puse la dispoziție de noi (ex. formular de contact, mesagerie instant Facebook etc.); se abonează la newsletter-ul nostru; sau își exercita dreptul retragere din contractul de vânzare produse comandate și primirea contravalorii produsului;
  • utilizatorii fives.ro, potențiali angajați, care aplică pentru un job deschis la Five’s, prin utilizarea secțiunii Cariere din website-ul nostru și implicit a formularului „aplică acum la acest post”;
  • potențiali parteneri sau partenerii de afaceri ai Five’s, persoanele care au calitatea de angajat, colaborator, reprezentant, acționar direct/indirect ori beneficiar real al unui potențial client/client, potențial furnizor/furnizor sau alt potențial partener/partener de afaceri al Operatorului.

 

  1. ÎN CE SCOPURI VĂ PRELUCRĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

 

Scopul principal pentru care prelucrăm datele dvs. personale este pentru a ne asigura că înțelegerile contractuale dintre noi pot fi implementate într-un mod corespunzător, astfel încât relația să poată funcționa fără probleme și să respecte cerințele legale.

 

Operatorul vă prelucrează datele cu caracter pentru următoarele scopuri:

  • oferirea accesului la serviciile și produsele listate pe website-ul fives.ro;
  • operarea, protejarea, îmbunătățirea și optimizarea fives.ro și experienței utilizatorilor și clienților, cum ar fi efectuarea de analize, statistici și cercetări;
  • încheierea contractelor de vânzare pentru serviciile și produsele noastre, prin preluarea comenzilor, inclusiv validarea, confirmarea de expediere și facturarea acestora;
  • transmiterea unor mesaje privind serviciile sau produsele achiziționate (anulări comenzi, amânări livrări, modificări de orice natură privind serviciile oferite de Five’s), actualizări, alerte de securitate;
  • soluționarea eventualelor retrageri din contractul de vânzare produse și rambursare contravaloare produse returnate conform prevederilor legale; soluționarea reclamațiilor de orice natură referitoare la serviciile și produsele achiziționate prin intermediul serviciului de call-center /soluționare reclamații (ex. înregistrare audio a vocii si a convorbirilor telefonice);
  • executarea procesului de recrutare prin analiza CV-urilor primite de la candidați prin intermediul website-ului nostru fives.ro, contactarea și solicitarea participării candidaților potriviți la interviuri și încheierea contractelor individuale de muncă;
  • marketing și publicitate; participarea la concursuri, tombole și promoții sau evenimente; înscrierea pentru a primi buletine informative și actualizări privind cele mai recente servicii și produse Five’s (poștă, newsletter prin e-mail, SMS, MMS, telefon și alte canale digitale, de exemplu, medii de comunicare socială); postarea testimonialelor clienților noștri;
  • securitatea și paza dvs. și implicit a bunurilor pe care le comercializăm (ex. monitorizare video prin sistem CCTV [fără sunet], în sediul nostru);
  • prevenirea, detectarea sau investigarea fraudelor, ​​încălcările de securitate și activitățile care sunt sau pot fi interzise sau ilegale, precum și pentru apărarea și exercitarea drepturilor noastre conform legii;
  • rezolvarea solicitărilor din partea autorităților publice ori pentru a îndeplini cerintele legale (ex. cele specifice legislației financiar-contabile, fiscale sau prevenirea spălării banilor);
  • gestionarea relației de afaceri dintre noi și un potențial client/client, potențial furnizor/furnizor sau alt potențial partener/partener de afaceri, în cazul în care aveți calitatea de colaborator, reprezentant sau persoană de contact al respectivului client, furnizor, partener de afaceri.

 

În cazul în care intenționăm să prelucrăm ulterior datele dvs. cu caracter personal într-un alt scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, vă vom furniza, înainte de această prelucrare ulterioară, informații privind scopul prelucrării și orice informații suplimentare relevante solicitate de dvs.

 

 

  1. CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE PENTRU PRELUCRAREA DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL?

 

Noi prelucrăm datele personale numai pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale sau pentru a ne apăra interesele legitime imperioase. Interesele noastre legitime sunt reprezentate de punerea în aplicare a scopului nostru de afaceri.

 

Temeiurile legale pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal sunt următoarele:

 

  • consimțământul (art.6 alin.(1) lit.a) din GDPR) în cazul efectuării unor poze și/sau înregistrări video în cazul acțiunilor noastre de marketing și publicitate (de ex. participarea la concursuri, tombole și promoții sau evenimente) și în cazul afișării unor testimoniale ale reprezentanților diverșilor clienți sau parteneri de afaceri pe website-ul nostru, ce pot fi folosite de noi pentru promovarea produselor și serviciilor noastre prin intermediul diferitelor canale de comunicare media offline și online; înscrierea pentru a primi buletine informative și actualizări privind cele mai recente produse și servicii (poștă, newsletter prin e-mail, SMS, MMS, telefon și alte canale digitale, de exemplu, medii de comunicare socială)
  • executarea unui contract (art.6 alin.(1) lit.b) din GDPR) pentru scopurile privind intenția de a încheia contractelor de vânzare pentru serviciile si produsele noastre și executarea acestor contracte (prin preluarea comenzilor, inclusiv validarea, confirmarea de expediere, facturarea acestora; returnări/schimburi și garanții; transmiterea unor mesaje privind serviciile sau produsele achiziționate (anulări comenzi, amânări livrări, modificări de orice natură privind serviciile oferite de Five’s, actualizări, alerte de securitate); soluționarea unor eventuale retrageri din contractul de vânzare produse și rambursare contravaloare produse returnate conform prevederilor legale; soluționarea reclamațiilor de orice natură referitoare la produsele achiziționate; participarea la concursuri, tombole și promoții; aceste prelucrări sunt impuse și de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă;
  • executarea unui contract la care persoana vizată este parte (art.6 alin.(1) lit.b) din GDPR) pentru scopul privind gestionarea relației de afaceri dintre Operator și un potențial client/client, potențial furnizor/furnizor sau alt potențial partener/partener de afaceri, în cazul în care aveți calitatea de colaborator, reprezentant sau persoana de contact al respectivului client, furnizor, partener de afaceri
  • executarea unui contract la care persoana vizată este parte (art.6 alin.(1) lit.b) din GDPR) pentru scopul de recrutare al candidaților care transmit CV-uri prin intermediul website-ului nostru fives.ro;
  • interesul legitim (art.6 alin.(1) lit.f) din GDPR) pentru scopurile constând în oferirea accesului și utilizării serviciilor website-ului fives.ro prin funcționarea corespunzătoare a acestuia; operarea, protejarea, îmbunătățirii și optimizării www.fives.ro și experienței utilizatorilor și clienților; marketing și publicitate; evenimente; securitatea și paza dvs. și implicit a bunurilor pe care le comercializăm (ex. monitorizare video prin sistem CCTV [fără sunet], în sediul nostru); înregistrarea audio a convorbirilor telefonice privind soluționarea reclamațiilor de orice natură referitoare la produsele achiziționate prin intermediul serviciului de call-center; prevenirea, detectarea sau investigarea fraudelor, ​​încălcările de securitate și activitățile care sunt sau pot fi interzise sau ilegale, precum și pentru apărarea și exercitarea drepturilor noastre conform legii;
  • respectarea unor obligații legale pentru scopurile privind încălcările de securitate și activitățile care sunt sau pot fi interzise sau ilegale; apărarea și exercitarea drepturilor noastre; rezolvarea solicitărilor din partea autorităților publice ori pentru a îndeplini cerintele legale (ex. cele specifice legislației financiar-contabile, fiscale sau prevenirea spălării banilor).

 

4.       CE TIPURI DE DATE COLECTĂM ȘI CARE ESTE SURSA ACESTORA? ALTE INFORMAȚII IMPORTANTE.

 

Colectăm datele pentru a opera eficient și pentru a vă furniza cele mai bune experiențe legate de serviciile și produsele noastre. Puteți opta în legătură cu utilizarea datelor pe care le colectăm și prelucrăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, puteți refuza, cu excepția situației în care necesitatea de prezentare a datelor este o obligație legală. În cazul în care alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a cumpăra/returna un produs există posibilitatea să nu putem finaliza relația contractuală cu dvs.

 

Pentru fiecare scop privind prelucrarea datelor, avem nevoie de anumite date cu caracter personal din partea dumneavoastră, după cum urmează:

 

  • în cazul vizitatorilor website-ului fives.ro nu cunoaștem date despre aceștia, cu excepția [adresei IP] si a [cookie-urilor] utilizate (pentru detalii suplimentare vă rugăm să consultați ), dar monitorizăm numărul vizitatorilor și secțiunile accesate/navigate/vizitate în cadrul website-ului în scopuri statistice; SAU
  • încheierea contractelor de vânzare pentru serviciile și produsele noastre comercializate în cadrul website-ului nostru fives.ro; datele dvs. sunt colectate în mod direct de la dvs. când utilizați formularele din website („solicită o întâlnire”, „solicitare detalii comandă”, „contact”), în vederea efectuării unor achiziții a serviciilor și produselor, adică date personale și de contact, date privind achizițiile dvs., date fiscale, detalii de plată, informații legate de vânzări și orice alte date strict necesare pentru livrarea produselor - date obligatorii: [nume, prenume, adresă de email, număr de telefon și orice alte date cuprinse în mesajul transmis de dvs.] și date opționale: [compania, funcția în companie]; Refuzul dvs. de a furniza aceste informații ar face imposibilă contactarea dvs. și finalizarea achizițiilor;
  • informarea dvs., preluare comenzi, soluționarea reclamațiilor de orice natură referitoare la produsele achiziționate (schimburi/retururi/garanții) prin intermediul serviciului de call-center/serviciului de reclamații; datele sunt colectate în mod direct când apelați serviciul de call center/serviciului de reclamații - [nume, prenume, adresa de email, număr de telefon, adresa de livrare/corespondenta, informații despre comenzi, toată corespondenta relevantă, înregistrare audio a vocii dvs. și a convorbirilor telefonice]; Refuzul dvs. de a continua apelul înregistrat, conform instrucțiunilor va face imposibilă soluționarea cererilor dvs. prin intermediul call-center-ului, fiindu-vă oferite canale alternative de soluționare a solicitărilor;
  • gestionarea relației de afaceri dintre noi și un potențial client, client, potențial furnizor sau alt potențial partener/partener de afaceri, în cazul în care aveți calitatea de colaborator, reprezentant sau persoana de contact al respectivului client, furnizor; datele sunt colectate în mod direct când intrați in contact cu unul din angajații sau reprezentanții noștri: [nume, prenume, adresă de email, număr de telefon, adresă de corespondență]; Netransmiterea acestor informații va face imposibilă derularea în bune condiții a contractului încheiat între noi și dvs.;
  • desfășurarea procesului de recrutare pentru candidații care transmit CV-uri prin intermediul website-ului nostru fives.ro, utilizând secțiunea Cariere; datele dvs. sunt colectate în mod direct de la dvs. când utilizați formularul din website („aplică acum la acest post”) in vederea analizării acestora, contactarea și solicitarea participării candidaților potriviți la interviuri și încheierea contractelor individuale de muncă: - date obligatorii: [nume, prenume, adresă de email, număr de telefon și orice alte date cuprinse în CV-ul transmis de dvs.] și date opționale: [orice alte date divulgate de dvs. în mesajul transmis de dvs.]; Netransmiterea acestor informații va face imposibilă derularea procesului de recrutare;
  • marketing și publicitate, participarea la concursuri, tombole și promoții sau evenimente; înscrierea pentru a primi buletine informative și actualizări privind cele mai recente produse și servicii (poștă, newsletter prin e-mail, SMS, MMS, telefon și alte canale digitale, de exemplu, medii de comunicare socială); afișarea testimonialelor reprezentanților clienților noștri; datele dvs. sunt colectate în mod direct de la dvs. când decideți să participați la concursuri, tombole și promoții sau evenimente sau când vă abonați la newsletter - [nume, prenume, adresă de email, număr de telefon, date colectate din modulele cookies (servicii și produse pe care ați făcut click), date privind preferințe și obiceiuri, imagini fotografice sau video efectuate în cadrul diferitelor evenimente]; Netransmiterea acestora/anumitor informații va face imposibilă oferirea de către noi a unor campanii de marketing personalizate către dvs.;
  • securitate și paza dvs. și implicit a bunurilor pe care le comercializăm – conform prevederilor legale aplicabile și semnalizate corespunzător în sediul nostru; datele sunt colectate în mod direct când vizitați sediul nostru - [înregistrări video, fără sunet].

 

Putem obține datele dvs. direct de la dvs. sau de la persoane care acționează în numele clientului, furnizorului sau partenerului de afaceri al Operatorului sau de la autorități și instituții publice sau publicații și baze de date care sunt disponibile public sau contractual.

 

Putem combina informațiile personale cu informații despre tranzacțiile realizate de dumneavoastră in mediul online și în magazine și in alte interacțiuni cu noi. De asemenea, putem combina informațiile personale cu informațiile pe care le primim din alte surse, cum ar fi parteneri de marketing, baze de date publice, pagini accesibile publicului pe platforme sociale și alte părți terțe.

 

ALTE INFORMAȚII IMPORTANTE

 

Analizarea comunicărilor in cadrul/prin intermediul website-ului nostru www.fives.ro   

 

Este posibil să examinăm, să scanăm sau să analizăm comunicările în cadrul website-ului nostru www.fives.ro (de ex. distribuirea unei pagini dedicata unui eveniment, regulament privind concursuri, tombole și promoții prin intermediul diverselor canale de comunicare – mesagerie instant, platforme de social media, email, SMS, MMS), pentru prevenirea fraudei, evaluarea riscurilor, conformitatea cu reglementările, investigarea, dezvoltarea produselor/serviciilor, cercetarea, analiza și asistența clienților. De exemplu, ca parte a eforturilor noastre de prevenire a fraudei, scanăm și analizăm mesaje pentru a masca informațiile de contact și referințele la alte site-uri web. În unele cazuri, este posibil să scanăm, să examinăm sau să analizăm mesaje pentru a depana, a îmbunătăți și a extinde ofertele de produse/servicii. Folosim metode automatizate acolo unde este posibil. Cu toate acestea, ocazional, este posibil să fie necesar să examinăm manual unele comunicări, cum ar fi investigațiile privind frauda și asistența pentru clienți sau să evaluăm și să îmbunătățim funcționalitatea acestor instrumente automate. Nu vom examina, vom scana sau analiza comunicările dvs. pentru a trimite mesaje de marketing a unei terțe parți către dvs. și nu vom vinde recenzii sau analize ale acestor comunicări.

 

Aceste activități se desfășoară pe baza interesului nostru legitim de a asigura respectarea legilor și a Termenilor si condițiilor noastre, prevenirea, detectarea si  fraudei, încălcările de securitate și activitățile care sunt sau pot fi interzise sau ilegale promovarea siguranței și îmbunătățirea și asigurarea performanței adecvate a serviciilor noastre.

 

Parteneri și integrare terțe părți

 

www.fives.ro poate conține legături către site-uri sau servicii terțe, cum ar fi integrarea unor terțe părți, servicii de co-marcă sau servicii de marcă terță parte ("Parteneri terți"). Noi nu deținem sau nu controlăm acești parteneri terți și atunci când interacționați cu aceștia, este posibil să furnizați informații direct partenerului terț sau nouă sau ambelor părți. Acești parteneri terțe vor avea propriile reguli privind colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor. Vă încurajăm să examinați politicile de confidențialitate ale celorlalte site-uri pe care le accesați.

 

Părți ale website-ului www.fives.ro pot utiliza servicii terțe, cum ar fi Google Analitycs, Facebook, LinkedIn, Instagram. Utilizarea acestor servicii se supune politicilor lor de confidențialitate, cum ar fi Termenii și condițiile suplimentare ale Google Analytics, Facebook, LinkedIn, Instagram).

 

  1. CE ALTFEL DE DATE MAI COLECTAM?

 

Website-ul www.fives.ro utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență pentru dumneavoastră și pentru a analiza trenduri, a administra website-ul, a urmări utilizarea de către client în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul clientului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot identifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adresa IP (Internet Protocol), tip de browser, furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra website-ul nostru. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile, această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciilor noastre. O resursă utilă pentru informații despre ștergerea și controlul modulelor cookie poate fi găsită la www.aboutcookies.org. O detaliere a modului în care folosim cookies-urile în relația cu utilizatorii online se poate găsi in secțiunea Politica de Cookies.

 

  1. CUM VĂ UTILIZĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

 

Putem folosi, stoca și procesa informații personale pentru a (1) furniza, înțelege, îmbunătăți și dezvolta www.fives.ro (2) a crea și a menține un mediu de încredere și mai sigur (cum ar fi respectarea obligațiilor legale și asigurarea respectării politicilor www.fives.ro); și (3) furnizarea, personalizarea, măsurarea și îmbunătățirea publicității și a marketingului nostru.

 

Furnizarea, îmbunătățirea și dezvoltarea website-ului nostru www.fives.ro. Putem folosi informațiile personale pentru a furniza, îmbunătăți și dezvolta www.fives.ro pentru a:

  • vă permite să accesați și să utilizați fives.ro;
  • opera, proteja, îmbunătăți și optimiza fives.ro și experiența utilizatorilor și clienților, cum ar fi efectuarea de analize, statistici și cercetări;
  • vă face experiența de cumpărături mai ușoară, mai plăcută și mai eficientă;
  • oferi produse și servicii proprii sau ale partenerilor terți pentru clienți;
  • vă trimite mesaje privind produsele achiziționate, actualizări;
  • vă informa, prelua si procesa comenzi (inclusiv validarea, trimiterea notificărilor către dvs. sau către alte persoane pe care le desemnați, pentru a confirma starea comenzii dvs., confirmarea de expediere, inclusiv livrarea produselor către dvs. sau către alte persoane pe care le desemnați, facturarea acestora); anulări comenzi; returnări/schimburi și garanții; soluționa eventualele retrageri din contract și rambursarea contravalorii produselor achiziționate conform prevederilor legale; soluționarea reclamațiilor de orice natură referitoare la produsele achiziționate prin intermediul serviciului de call-center/serviciului de reclamații;
  • aborda problemele și a îmbunătăți produsele, mărcile, serviciile și tehnologiile noastre, precum și pentru a dezvolta noi produse și servicii;
  • oferi posibilitatea aplicării la joburile deschise în cadrul companiei noastre mult mai ușor.

 

Noi prelucrăm aceste informații personale în aceste scopuri, având în vedere interesul nostru legitim în îmbunătățirea www.fives.ro și experiența membrilor noștri cu privire la aceasta și unde este necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului cu dvs.

 

Crearea și menținerea unui mediu de încredere și mai sigur. Putem folosi informațiile personale pentru a crea și menține un mediu de încredere și mai sigur, cum ar fi:

  • detectarea și prevenirea fraudelor, încălcărilor de securitate și activitățile care sunt sau pot fi interzise sau ilegale, spamului, abuzului și a altor activități dăunătoare;
  • desfășurarea investigațiilor de securitate și evaluări ale riscurilor;
  • respectarea obligațiile legale;
  • rezolvarea solicitărilor din partea autorităților publice ori pentru a îndeplini cerintele legale (ex. cele specifice legislației financiar-contabile, fiscale sau prevenirea spălării banilor);
  • rezolvarea orice litigiu cu oricare dintre membrii noștri și aplicarea acordurile noastre cu terțe părți;
  • respectarea Termenilor și Condițiilor noastre și alte politici;
  • securitatea și paza dvs., conform prevederilor legale aplicabile și semnalizate corespunzător – înregistrări video, fără sunet, în sediul nostru;
  • protejarea drepturilor, proprietății, siguranței și securității Societății, angajaților, clienților și altora.

 

Noi prelucrăm aceste informații personale în aceste scopuri, având în vedere interesul nostru legitim privind protejarea www.fives.ro și a sediului nostru, pentru a măsura performanța adecvată a interacțiunilor cu dvs. și respectarea legilor aplicabile.

 

Furnizarea, personalizarea, măsurarea și îmbunătățirea publicității și marketingului. Putem folosi informațiile personale pentru a furniza, personaliza, măsura și îmbunătăți publicitatea și marketingul nostru, cum ar fi:

  • trimiterea unor mesaje promoționale, marketing, publicitate și alte informații care ar putea fi interesante pentru dvs. pe baza preferințelor dvs., și despre publicitatea media prin intermediul unor pagini și conturi administrate de Five’s în cadrul unor platforme de media sociale, precum Facebook, LinkedIn, Instagram;
  • personalizarea, măsurarea și îmbunătățirea publicității noastre; administrare sondaje;
  • pentru a ne ajuta să aflăm mai multe despre preferințele dvs. de cumpărături;
  • organizarea unor concursuri, tombole și alte activități promoționale; evenimente gestionate de noi sau de partenerii terți;
  • înscrierea pentru a primi buletine informative și actualizări privind cele mai recente produse și servicii (poștă, newsletter prin e-mail, SMS, MMS, telefon și alte canale digitale, de exemplu, medii de comunicare socială); aceasta nu va afecta frecvența e-mailurilor administrative pe care le putem trimite în legătură cu orice produs achiziționat de dvs. Nu se percepe nici o taxă pentru trimiterea de e-mailuri promoționale către dvs.;
  • invitații la evenimente locale, promoții și oportunități, experiențe online în cadrul fives.ro sau în locații alese de noi;
  • realizarea și afișarea imaginilor fotografice/video ale participanților la concursuri, tombole și alte activități promoționale sau evenimente în cadrul secțiunii de Proiecte de pe website-ul nostru fives.ro; precum și afișarea testimonialelor reprezentanților clienților noștri atât pe website-ul nostru www.fives.ro, cât și în cadrul unor rețele de socializare și a diferitelor canale de comunicare media offline și online.

 

Vom prelucra informațiile dvs. personale în scopurile enumerate în această secțiune, având în vedere interesul nostru legitim de a desfășura activități de marketing pentru a vă oferi produse sau servicii care ar putea fi în interesul dvs. și în cele mai multe cazuri consimțământul dvs.

 

7.       CÂT VĂ STOCĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

 

Stocăm datele dvs. cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru a furniza serviciile și produsele noastre și a desfășura tranzacțiile pe care le-ați solicitat sau în alte scopuri esențiale, precum respectarea obligațiilor legale, soluționarea disputelor și implementarea acordurilor noastre. Datele personale colectate prin intermediul website-ului sunt prelucrate în principal prin mijloace electronice sau web, inclusiv servicii de analiză web găzduite de serverele noastre și /sau ale furnizorilor noștri pentru serviciile noastre de abonare la buletine informative. Deoarece aceste necesități pot varia în funcție de tipurile de date diferite din contextul produselor diferite, perioadele reale de retenție pot varia semnificativ.

 

Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:

  • menținerea și îmbunătățirea performanței produselor, menținerea în siguranță a sistemelor noastre și menținerea de înregistrări de business și financiare corespunzătoare;
  • perioada pentru care consimțământul dvs. este valid, până când vă exprimați intenția într-una din modalitățile prevăzute în prezenta notificare de retragere a acestuia și de a nu vă mai păstra datele;
  • dacă este vorba despre date la care dvs. nu aveți acces, datele vor fi stocate până când dvs. veți solicita acest lucru;
  • situația în care o lege prevede obligativitatea retenției datelor personale, pentru menținerea datelor relevante pentru o investigație sau date care trebuie să fie păstrate în cazul unui litigiu.

 

Perioadele de stocare ale datelor dumneavoastră cu caracter personal diferă in funcție de scopul pentru care sunt utilizate, după cum urmează:

  • încheierea contractelor de vânzare pentru serviciile și produsele noastre - pentru o perioadă de 10 ani; cu mențiunea că datele personale care se regăsesc în orice documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară se păstrează în arhiva noastră timp de 10 ani de la data închiderii exercițiului financiar în care au fost întocmite documentele justificative, conform prevederilor legii contabilității; în cadrul apărării și exercitării drepturilor și intereselor noastre legale, datele personale necesare realizării acestui scop vor fi păstrate conform termenelor generale de prescripție;
  • executarea procesului de recrutare prin analiza CV-urilor primite de la candidați prin intermediul website-ului nostru fives.ro, contactarea și solicitarea participării candidaților potriviți la interviuri și încheierea contractelor individuale de muncă – pe perioada desfășurării procesului de recrutare și ulterior pe perioada valabilității consimțământului dvs. acordat pentru a va menține CV-ul în baza noastra de date, dar nu mai mult de 6 luni de la data acordării acestuia;
  • marketing si publicitate - pe durata valabilității consimțământului dat de dvs. pentru activități de marketing pentru care a fost solicitat (ex. newsletter) sau până la soluționarea obiecțiunile dvs. privind aceste prelucrări;
  • securitatea și paza dvs. și implicit a bunurilor pe care le comercializăm (înregistrările video prin sistem CCTV [fără sunet] în sediul nostru) - pe o perioadă de minim 20 de zile de la data realizării acestor imagini conform prevederilor legale, cu excepția situației în care datele sunt necesare pentru investigarea unui incident, caz în care se păstrează până la soluționarea incidentului;
  • informare, preluare comenzi și soluționare a eventualelor schimburi, retururi, garanții și/sau a reclamațiilor, prin intermediul call center-ului / serviciului de reclamații (înregistrări audio) - pe o perioadă de 3 luni;
  • rezolvarea diverselor solicitări/reclamații de orice natură privind serviciile și produsele achiziționate - pe perioada rezolvării diverselor solicitări/reclamații; în cadrul apărării și exercitării drepturilor și intereselor noastre legale, datele personale necesare realizării acestui scop vor fi păstrate conform termenelor generale de prescripție;
  • gestionarea relației de afaceri dintre noi și un potențial client/client, potențial furnizor/furnizor sau alt potențial partener/partener de afaceri, în cazul în care aveți calitatea de angajat, colaborator, reprezentant sau persoana de contact al respectivului client, furnizor, partener de afaceri - pe perioada executării contractului sau dacă există o obligație legală în acest sens.

 

8.       UNDE VĂ TRANSMITEM/TRANSFERĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

 

Datele dvs. cu caracter personal pot fi prelucrate și de către alți operatori, operatori asociați sau persoane împuternicite ale Operatorului, cu respectarea întocmai a legislației privind protecția datelor cu caracter personal:

  • furnizorii de prestări servicii din domeniul IT, precum și toate societățile din aceste categorii de destinatari de la care Operatorul va contracta servicii și produse și care au luat măsuri adecvate de protecție, conform prevederilor legale, pentru a ne asigura că aceștia își respecta obligațiile privind protecția datelor cu caracter personal. În cazul în care persoanele împuternicite subcontractează o parte din activitățile care implică prelucrarea de date cu caracter personal, subcontractanții vor fi supuși acelorași obligații în ceea ce privește implementarea măsurilor de securitate, tehnice și organizatorice prevăzute de GDPR, dar si a actelor normative interne aprobate în vederea implementării GDPR;
  • părțile contractante ale Operatorului, care au calitatea de operator asociat, pentru îndeplinirea unor servicii de externalizare acestora;
  • autoritățile statului pe baza competentelor acestora prevăzute de legea aplicabilă;
  • atunci când furnizați informații personale uneia dintre mărcile noastre este posibil să împărtășim acele informații cu celelalte mărci ale noastre;
  • putem împărtăși informațiile dvs. furnizorilor noștri de servicii care gestionează informațiile despre clienți și care efectuează servicii în numele nostru, cum ar fi realizarea de promoții, trimiterea de mesaje către clienți, efectuarea de sondaje, servicii de curierat etc. Nu am autorizat niciunul dintre acești furnizori de servicii să facă alte operațiuni cu informațiile dvs.;
  • putem să vă împărtășim informațiile dvs. când colaborăm cu o altă companie pentru a vă oferi produse, servicii, concursuri, promoții etc;
  • este posibil să împărtășim informații despre dvs. dacă este necesar sau potrivit, cu bună credință, pentru a respecta legile, reglementările sau pentru a răspunde unei citații valabile, unui ordin sau unei cereri guvernamentale sau pentru a proteja operațiunile, confidențialitatea, siguranța, proprietatea sau drepturile Operatorului;
  • în cazul puțin probabil al unei vânzări sau fuziuni a Societății, informațiile personale ale clienților noștri și alte informații pe care le-am colectat conform descrierii din această notificare pot fi printre activele transferate.

 

Datele dvs. nu vor fi transferate în străinătate. În cazul în care datele dvs. vor fi transferate către alte societăți/entități din alte țări în afara UE/EEA, veți fi informat în acest sens.

 

9.       DE CE AȚI PRIMIT UN E-MAIL DE MARKETING DUPĂ CE AȚI ACHIZIȚIONAT SERVICII SAU PRODUSE DE LA NOI?

 

Five’s dorește să comunice cu dvs. numai dacă și dvs. vă doriți acest lucru și v-ați exprimat sau vă exprimați acordul (consimțământul) în acest sens.

 

Pentru a vă oferi o experiență mai bună a clienților, păstrăm înregistrări ale tuturor solicitărilor sau tranzacțiilor Five’s, atât online, cât și prin toate celelalte canale de vânzare offline. Astfel, putem utiliza informații despre solicitările și achizițiile efectuate de dvs. pentru a vă trimite un e-mail despre alte produse și servicii despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs.

 

Exista însă și posibilitatea să vă transmitem oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o dată o solicitare/comandă pe website-ul nostru www.fives.ro, fără ca dvs. să vă fi abonat la newsletter, având la baza interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art.6 alin.(1) lit.f din GDPR).

 

Dacă preferați să nu primiți informații promoționale, cum ar fi informații despre oferte speciale, promoții, concursuri, tombole și evenimente de vânzări, de la una sau mai multe mărci, puteți (1) să ne anunțați prin contactarea serviciului nostru pentru clienți, așa cum este descris în secțiunea intitulată "Cum ne puteți contacta?" de mai jos; sau (2) puteți face clic pe link-urile de dezabonare prezente în fiecare mesaj de marketing (ex. newsletter prin email, SMS, MMS etc.) trimis de către noi.

 

  1. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ PARTICIPAȚI LA EVENIMENTELE ORGANIZATE/SUSȚINUTE DE FIVE’S?

  

Pentru a furniza aceste servicii personalizate, vă putem  solicita informații despre interesele, activitățile, preferințele de cumpărături în cadrul evenimentelor organizate de noi. De asemenea, putem păstra înregistrări ale acestor informații oferite de dvs., ale listelor de produse dorite, ale istoricului tranzacțiilor dvs. și ale informațiilor de contact. Putem folosi informațiile dvs. pentru a vă contacta prin telefon sau prin mesaj text, în conformitate cu aceasta notificare. Este posibil ca in cadrul evenimentelor organizate de noi pentru clienții noștri corporate și/sau pentru noi, să se efectueze fotografii și/sau înregistrări video care pot fi ulterior postate pe website-ul nostru în cadrul secțiunii de proiecte.

 

11.     CUM SE UTILIZEAZĂ INFORMAȚIILE DVS. PENTRU PUBLICITATEA COMPORTAMENTALĂ SAU ORIENTATĂ ȘI CE OPȚIUNI AVEȚI? 

Utilizăm modulele cookie proprii pentru a determina care dintre anunțurile noastre sunt afișate pe alte site-uri web. Pentru a renunța la această publicitate online direcționată care folosește cookie-urile noastre, faceti click aici.

Lucrăm, de asemenea, cu companii terțe care utilizează tehnologiile de urmărire (inclusiv cookie-urile și etichetele pixelilor) pe site-ul nostru pentru a oferi publicitate personalizată în numele nostru. Aceste companii pot colecta informații în timp despre activitatea dvs. pe site-ul nostru și pe alte site-uri, precum și despre interacțiunea dvs. cu publicitatea noastră și cu alte comunicări și folosesc aceste informații pentru a determina ce anunțuri vedeți pe site-ul nostru și aplicațiile terțelor părți. Aceste tehnologii și informațiile colectate despre dvs. pot fi de asemenea utilizate pentru a vă urmări activitatea pe mai multe dispozitive. Pentru mai multe informații despre această practică și pentru a înțelege opțiunile dvs., inclusiv cum să renunțați la primirea acestor anunțuri personalizate, vizitați http://www.aboutads.info.

 

Rețineți că, indiferent dacă renunțați la ele, aceste tehnologii de urmărire pot să colecteze în continuare date și veți vedea în continuare anunțuri, dar acestea nu vor fi direcționate pe baza informațiilor colectate prin intermediul acestor tehnologii de urmărire.

 12.     CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ FOLOSIȚI DIFERITE DISPOZITIVE PENTRU A VIZITA WEBSITE-UL FIVE’S?  

Pentru a vă oferi o experiență de cumpărături mai eficientă și mai convenabilă, este posibil să aveți acces la diverse conținuturi dacă navigați www.fives.ro de pe mai multe dispozitive diferite. Dacă utilizați diferite dispozitive (cum ar fi computerul de acasă, laptopul, dispozitivul mobil și/sau un dispozitiv inteligent de asistență personală) pentru a accesa website-ul nostru și/sau pentru a plasa o comandă sau a solicita o întâlnire cu noi, aplicațiile va pot asocia personal cu fiecare dintre dispozitivele dvs.

 

Informațiile pe care le-am colectat de la diferitele dispozitive ale dvs. pot fi combinate cu alte informații pe care ni le-ați furnizat, inclusiv detalii despre: istoricul comenzilor, cum folosiți website-ul, aplicațiile și serviciile noastre, produsele pe care le vizualizați sau servicii și caracteristici cu care alegeți să interacționați. Putem folosi astfel de informații pentru a vă oferi experiențe mai adaptate și servicii și experiențe coerente pe toate dispozitivele dvs., după cum se explică în această notificare de confidențialitate. De asemenea, putem utiliza aceste informații pentru a preveni frauda sau furnizarea de oferte personalizate sau publicitate bazate pe utilizarea fiecărui dispozitiv și interacțiunile cu mărcile, serviciile și ofertele noastre. Consultați Politica de Cookies pentru a afla cum puteți exercita opțiunile privind urmărirea bazată pe cookie și pentru a afla mai multe despre alegerile dvs. privind publicitatea online.  

 

  1. CUM PUTEȚI ACCESA SAU MODIFICA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL PE CARE NI LE-ATI TRANSMIS?

 

Puteți să examinați și să modificați anumite informații personale necesare pentru utilizarea de către dvs. a website-ului nostru www.fives.ro (cum ar fi numele dvs. și datele de contact) prin administrarea datelor furnizate de dvs. Ne puteți solicita să vă actualizăm informațiile personale contactându-ne, așa cum este descris în secțiunea intitulată "Cum ne puteți contacta?” de mai jos.

 

În solicitarea dvs., vă rugăm să clarificați informațiile personale pe care doriți să le accesați sau schimbați, indiferent dacă doriți să le eliminați din baza noastră de date sau să ne comunicați în ce limite doriți să folosim datele dvs. personale. Pentru protecția dvs., putem implementa cereri numai cu privire la informațiile personale asociate adresei de e-mail pe care o utilizați pentru a ne trimite solicitarea dvs. și este posibil să fie necesar să vă verificăm identitatea înainte de a vă implementa solicitarea. Rețineți că orice solicitare de actualizare a informațiilor dvs. personale poate dura până la 10 zile pentru solicitarea dvs. prin e-mail și până la 6-8 săptămâni pentru solicitarea dvs. prin serviciile poștale clasice.

 

Rețineți că este posibil să fie necesar să păstrăm anumite informații în scopuri de evidență și/sau să finalizăm orice tranzacție pe care ați început-o înainte de a solicita o modificare sau ștergere (de ex. atunci când transmiteți CV-ul dvs. să nu puteți modifica sau șterge informațiile personale furnizate după transmiterea acestuia sau după ce ați plasat o comandă sau ați solicitat o întâlnire nu veți putea sa mai modificați sau să ștergeți datele dvs. personale după apăsarea butoanelor de trimitere).

 

  1. CUM PROTEJĂM DATELE COPIILOR?

 

www.fives.ro este un website pentru publicul general. Atenționăm vizitatorii și utilizatorii online, în mod expres, că toate prelucrările de date cu caracter personal se referă exclusiv la persoane care au împlinit vârsta de 16 ani. Utilizarea website-ului nostru de către copiii care nu au împlinit vârsta de 16 ani este interzisă.

În situațiile excepționale, în care se vor prelucra date cu caracter personal ale copiilor sub 16 ani, vom sista prelucrare imediat ce vom afla despre asemenea situații. Dacă sunteți sub această vârstă, vă rugăm să nu utilizați niciunul din   formularele noastre: plasare comandă, solicitare întâlnire sau de contact și să rugați un adult (adică părinții dvs. sau tutorele dvs. legal) să continue procedurile necesare. Răspunderea pentru utilizarea website-ului nostru de către copii aparține în exclusivitate părinților. 

  1. CE MĂSURI DE SECURITATE AM ADOPTAT?

 

Vă garantăm faptul că prelucrarea datelor dvs. se realizează în condiții de legitimitate, implementând totodată măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru asigurarea integrității și confidențialității datelor conform GDPR.

 

Avem implementată o politică de securitate a datelor cu caracter personal. Vă asigurăm de faptul că prelucrarea datelor dvs. este realizată de personal instruit în acest sens, la cele mai înalte standarde de confidențialitate. Facem tot posibilul pentru a vă oferi o experiență de cumpărături sigură și convenabilă. Avem anumite garanții pentru a vă ajuta la protejarea securității și confidențialității informațiilor dvs. personale. Când introduceți informațiile dvs. personale pe website-ul nostru, folosim tehnologia de criptare pentru a vă proteja informațiile pe măsură ce acestea ne sunt transmise.

 

De asemenea, folosim tehnologia firewall, controlul parolei și alte garanții tehnologice și procedurale în întreținerea website-ului www.fives.ro. Deși am implementat măsuri de securitate pentru acest website, trebuie să știți că securitatea în proporție de 100% nu este posibilă. Prin urmare, furnizarea datelor dvs. cu caracter personal este efectuată pe propria răspundere și, în cea mai mare măsură permisă de legea aplicabilă, nu vom avea nicio responsabilitate ca urmare a divulgării informațiilor dvs. personale din cauza unor erori, omisiuni sau fapte neautorizate ale părților terțe în timpul sau după transmiterea acestora către noi. Vă recomandăm (i) să vă actualizați periodic software-ul pentru protejarea transmisiei de date prin rețele (de exemplu, un software antivirus) și să vă asigurați că furnizorul de servicii de comunicații electronice a adoptat mijloace adecvate pentru securitatea transmisiei de date prin intermediul rețelelor (de exemplu firewall-uri și filtre anti-spam); (ii) să păstrați confidențialitatea; și (iii) să vă schimbați parola din când în când.

În cazul puțin probabil în care vom considera că securitatea informațiilor dvs. personale aflate în posesia sau controlul nostru a fost sau ar putea fi compromisă, vă vom informa despre această situație, conform legislației în vigoare, folosind oricare dintre metodele descrise în ea (furnizându-ne adresa dvs. de e-mail, vă exprimați acordul să primiți o astfel de notificare în formă electronic, prin intermediul acestei adrese de e-mail).

Dacă din orice motiv nu puteți accesa serverul securizat sau dacă nu sunteți destul de confortabil pentru utilizarea website-ului nostru in vederea plasării unei comenzi sau solicitării unei întâlniri sau transmiterii CV-ului dvs., vă rugăm să ne trimiteți comanda prin email pe adresa office@fives.ro sau sunați la numerele de telefon +4031.401.19.71; +4031.401.19.72; +4031.405.19.26.

 

  1. CE ESTE PHISHING-UL?

 

"Phishing" este o înșelătorie concepută pentru a vă fura informațiile personale. Dacă primiți un e-mail care pare că este de la noi, care vă solicită informații personale, nu răspundeți. Nu vă vom solicita niciodată vreo parolă, numele de utilizator, informațiile despre cartea dvs. de credit sau alte informații personale prin e-mail.

 

  1. CE LINKURI CATRE ALTE SITE-URI AVEM?

 

Website-ul nostru poate conține linkuri către alte site-uri, care pot avea politici de confidențialitate care diferă de cele proprii. Nu suntem responsabili pentru conținutul sau practicile unui site legat. Vă recomandăm să examinați politica de confidențialitate a oricărui site pe care îl accesați prin website-ul nostru.  

 

  1. CUM NE PUTETI CONTACTA?

 

Pentru întrebări referitoare la notificarea de confidențialitate, pentru a face alegeri privind primirea de comunicări promoționale, pentru a vă actualiza informațiile personale, pentru detalii suplimentare privind drepturile de care beneficiați conform legislației referitoare la protecția datelor cu caracter personal sau pentru reclamații referitoare la protectia datelor, ne puteți contacta prin e-mail, telefon sau poștă:

  • email: / privacy@fives.ro
  • telefoane: +4031.401.19.71; +4031.401.19.72; +4031.405.19.26
  • poștă: București, Bd. Timișoara nr.173, sector 6, RO-061327, România

 

Pentru a plasa o comandă, ne puteți contacta prin e-mail sau telefon la:

  • telefoane: +4031.401.19.71; +4031.401.19.72; +4031.405.19.26

 

  1. CE DREPTURI AVETI?

 

Conform legislației referitoare la protecția datelor cu caracter personal, beneficiați de următoarele drepturi:

  • dreptul la informare: dreptul de a primi informații privind operațiunile de prelucrare a datelor personale efectuate de noi;
  • dreptul de acces la date: dreptul de a obține confirmarea ca noi prelucram sau nu datele personale ale dvs., și in caz afirmativ, acces la date si furnizarea de informații privind prelucrările de date;
  • dreptul la  rectificare: dreptul de a obține, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor personale inexacte care va privesc sau completarea datelor personale care sunt incomplete;
  • dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, in următoarele situații: (1) datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; (2) vă retrageți consimțământul acordat pentru prelucrările de date bazate pe consimțământ; (3) vă opuneți prelucrărilor de date personale; (4) datele personale au fost prelucrate ilegal; (5) datele personale trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care Operatorului.
  • dreptul la restricționarea prelucrării, in oricare din următoarele situații: (1) contestați exactitatea datelor; (2) prelucrarea datelor personale este ilegală, iar dvs. nu doriți ștergerea datelor personale, ci solicitați restricționarea utilizării lor; (3) Operatorul nu mai are nevoie de datele personale, dar dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; (4) vă opuneți prelucrării. În cazul în care ați obținut restricționarea prelucrării, veți fi informat ulterior de către noi înainte de ridicarea restricției de prelucrare;
  • dreptul la portabilitatea datelor: dreptul de a primi datele personale care vă privesc și pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și de a transmite aceste date altui operator, când mijloacele tehnice permit acest lucru. Puteți exercita acest drept doar când prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. și se efectuează prin mijloace automate;
  • dreptul la opoziție: dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării efectuate de noi având ca temei juridic interesul nostru legitim.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, inclusiv creare de profiluri: (orice prelucrare automată care utilizează datele personale pentru a evalua anumite aspecte personale ale dvs.), care produce efecte juridice care vă privesc sau care vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
  • dreptul de a vă retrage consimțământul acordat în orice moment și fără a indica vreun motiv.

 

Pentru detalii suplimentare cu privire la activitățile de prelucrare efectuate de către Operator, precum și cu privire la drepturile de care beneficiați în acest context, vă rugăm să vă adresați printr-o cerere în format electronic transmisă prin e-mail la adresa: office@fives.ro / privacy@fives.ro sau pe suport hârtie la sediul nostru: București, Bd. Timișoara nr.173, sector 6, RO-061327, România.

 

Solicitarea dvs. va fi analizată și vi se va răspunde în termen de 30 zile de la primirea solicitării de către Operator. În cazul în care este vorba de cereri complexe sau foarte numeroase, acest termen se poate prelungi cu două luni.

 

  1. CUM PUTEȚI DEPUNE O PLÂNGERE LA AUTORITATEA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR?

 

În egală măsură, aveți dreptul să vă adresați către Autoritatea de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituției sau prin e-mail la adresa anspdcp@dataprotection.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal, care au fost încălcate.

 


 

  1. ACTUALIZAREA ACESTEI POLITICI. NOTIFICĂRI.

 

Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră, de a schimba, modifica, adăuga sau elimina porțiuni din această Notificare de confidențialitate, în orice moment, prin publicarea unei astfel de Notificări de confidențialitate revizuită pe website-ul www.fives.ro și actualizarea datei "Ultimei revizuiri". Este responsabilitatea dvs. să examinați din când în când această Notificare de confidențialitate pentru a lua notă de modificările pe care le-am făcut. În unele cazuri, este posibil să furnizăm o notificare suplimentară cu privire la modificările semnificative ale acestei Notificări de confidențialitate, prin adăugarea unei declarații pe pagina principală a website-ului nostru sau, pentru utilizatorii înregistrați, prin trimiterea unui e-mail de notificare.

Prin acceptarea unei astfel de Notificări de confidențialitate revizuite printr-un "clic de accept" într-un e-mail de notificare sau pe o declarație a unei pagini (disponibilă atunci când este necesar să se conformeze legilor aplicabile) sau prin completarea și utilizarea oricărui formular disponibil pe acest website www.fives.ro, după ce această notificare de confidențialitate a fost revizuită sau, altfel, prin utilizarea sau trimiterea de informații pe website după publicarea notificării revizuite de confidențialitate, vă dați acceptul pentru o astfel de Notificare de confidențialitate revizuită. Ca urmare a modificărilor, prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal nu va fi efectuată fără consimțământul dvs. explicit, dacă acest lucru este impus de legislația în vigoare.

Pentru toate versiunile anterioare ale acestei Notificări de confidențialitate, accesați această pagină: www.fives.ro/database-privacy.

© 2019 by FIVE’S International